قهوه خانه
گوشه ای دنج برای حرفهای خودمانی
Saturday, April 26, 2003
سلام.


یکم.بالاخره بیماری سارس به مرزهای ما هم رسید.عربستان و بحرین هم وجود مورد سارس را در کشورهای خود اعلام کردند. معلوم نیست ایا بیماری به ایران نرسیده یا سیستم ما هنوز موضوع را نگرفته یا کتمان میشود یا.....


دوم. پس از ظهور گروهي از زنان روبنده دار در اصفهان، شيراز نيز دومين شهري است كه شاهد فعاليت رسمي اين گروه است.


در مقابل شاهچراغ مدتي است كه چادري برپا گرديده و درآن بانوان روبنده دار زناني را كه از نظر ظاهري حجابشان كامل نباشد مورد مؤاخذه قرار مي دهند. اين افراد كه برخوردي محترمانه دارند با اريه اطلاعيه هايي درخصوص حرام بودن مسائلي همچون موسيقي افراد را از استفاده از اينها برحذر مي دارند.


سوم. اخیرا برخی مقالات با اشاره به ایجاد پارازیتهای رادیویی توسط سپاه برای مقابله با ایستگاههای رادیویی و بعضا ماهواره ای و امکان بروز برخی عوارض مثلا در باروری تئوری جدیدی در مورد سقوط هواپیماهای مسافربری ارائه داده ان بر این اساس پارازیتهای فوق سیستم ناوبری هواپیما را دچار اختلال میکند. ظاهرا ادامه بحث تا صحن مجلس هم رسیده است........اگرچه این تئوری ثابت نشده ولی مسلما وقتی که در طول پرواز استفاده از تلفن ناقابل همراه ممنوع میشود پارازیتهای رادیویی به طور حتم در سیستمهای ناوبری هواپیما اختلال ایجاد میکند.
........راستی که باید گفت: ازماست که بر ماست.


چهارم. این خبر را بخوانید: ...فدراسيون جهاني بورس هاي اوراق بهادار در تازه ترين تحليل مربوط به فعاليت 59 عضو خود، بورس تهران را همچنان جزو 4 بورس برتر دنيا معرفي كرده است.....آیا شما باور میکنید؟ مگر انکه منظور آن باشد که توی بورس تهران راحتتر از سایر بورسها میتوان پول در آورد. اگه منظور این باشه راست میگه. تو کل مملکت ما همینطوره. کافیه که.....


پنجم. و این هم خبری از نیروگاه اتمی بوشهر و گربه رقصانی های روسیه که قصد داره از این موقعیت نهایت استفاده را ببره. من که چشمم اب نمیخوره تو این وسط چیزی کف دست ایران را بگیره. شما چی فکر میکنید؟


تا فردا خداحافظ